понеделник, 12 септември 2011 г.

Instead of Good bye

               
Два дни с един от най-близките хора в моя живот.

Колко отдавана ми липсваха.

И някак не бяха достатъчни.

Но съм щастлива, че все пак се случиха.

Часове разговори, недостатъчни отново.

Вечеря, наздравици и пак разговори.

Спомени.

Става ти малко тъжно, че онова време завинаги си е отишло.

Но ти е хубаво и уютно, че има някой, с когото да си го спомняш.

Празни бутилки алкохол и блеснали очи.

Лека нощ.


Сутрешно кафе.

Ръчно свити цигари.

Тютюн с аромат на шоколад .

Толкова, толкова приятно.

Споделяне и признания.

Благодарност, която не е нужно да се изказва.

Да, точно тези минути ми липсваха.

И отново ги имахме.


….


Последни часове.

Искам някак да наваксам предварително за месеците до следващата среща…

Летище, забързани непознати хора.

Гърлото ми се е стегнало, сякаш съм яла лепило.

Последни думи.

Усмихвам се и махам с ръка, а отвътре ми идва да викам.

Тръгвам.

Поплаквам си малко. Успявам никой да не ме види.

Хубаво ми е, че тези два дни се случиха.

И че има някой, на когото след толкова години продължавам да се радвам.

И когото ще продължавам да чакам.

Кошутке, обичам те!

Благодаря ти!

Няма коментари:

Публикуване на коментар